k隆星@正常人恩恩

要是可愛 為何冇人愛我 夜夜獨自一個 祈求誰來家裏坐坐

Tuesday, May 15, 2007

傳播週終於開始lu...

係傳播週開幕之前2日,抽左3個鐘時間返公司參加一個叫team building既活動...玩d games 有d嘔...用mouth 食住條蝦條傳橡筋..我個group全部都係男仔..得我一個女仔...佢地話益哂我wor...我都覺得係...hoho...不過我全程都係到狂笑....叫到男同男係到傳..加上核突的配音..仲爆笑...

傳播週終於開幕lu..今次做司儀真係好緊張ar....不過已經過去lu...e+繼續每日的活動....好攰呀....
終於今日要抽時間返工啦...因為冇返好多日..再唔返...就被人炒啦...唉..!!
跟住今日返工返錯地方...搞到要係中土即刻衝反property....好彩冇late...不過係property見到一個staff個樣同陳豪個樣係幾乎一模一樣呀...

之後..坐係到吽緊時...聽到d廚房個邊同事話有個model見Michelle黎左員工入口..跟住佢地話係拍流星花園2 個個混血兒michelle...呀...我冇睇到....但聽佢地講..佢話佢真人好高好靚呀...

羨慕ing..

2 Comments:

  • At 16/5/07 9:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    你話有人似陳豪??
    佢係咪載眼鏡ar??
    可能係我frd個阿哥黎...
    佢又係好死似陳豪~
    你今次做司儀做得好好ar~
    你要加油ar~~

     
  • At 18/5/07 7:23 PM , Anonymous Anonymous said...

    good show ar ankie!
    真係好想再眼紅紅多次~

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home