k隆星@正常人恩恩

要是可愛 為何冇人愛我 夜夜獨自一個 祈求誰來家裏坐坐

Tuesday, April 24, 2007

BuSy aPriL & LaZy ME

四月就過去啦....糧又就出啦...好多功課,projects 排山倒海甘等住我地去做....好多功課係迫到埋身...但係我仍然冇衝勁去做...我唔想ga...d功課成日要不停甘諗...諗...諗.....個腦真係實哂...咩都諗唔到.....好攰....好想過一個悠長既假期...唔知幾時先可以....

近住呢排好多野想學...想學日文,瑜伽,同埋piano , guitar....不過諗都係下年先做到lu.....

傳播週既planning正進行得如火如荼......要繼續努力..."共創新聞新領域"...

Now , hope all the things later will go on smoothly....and hoping that i can try all my best to achieve all my wishes!!!

6 Comments:

  • At 26/4/07 10:58 PM , Anonymous Anonymous said...

    如果你想學結他~我可以教你~haha~

     
  • At 27/4/07 5:48 AM , Anonymous Anonymous said...

    我地一早已經有個好好的結他師父-文諾..你咪打ankie主意

     
  • At 27/4/07 9:45 PM , Anonymous Anonymous said...

    教埋我 ...

    恩肥
    我地唔可以再lazy ga!!!!
    比心機戀愛學業通通順利

     
  • At 27/4/07 10:23 PM , Anonymous Anonymous said...

    To: 文,
    係呀...我真係有一個好好既結他師傅文諾lu...如果他朝一日師傅逐我出師門..我先再搵第二個師傅啦..!!!

    to: 象腿姐姐同牙簽哥哥,

    係呀...我地要努力, 唔可以再樣衰...大家要有挨通宵的準備..!!

     
  • At 4/5/07 3:52 AM , Anonymous Anonymous said...

    根本就係想跟阿文 =*=

    如果要通宵先會成功
    咁我地就通爆佢!!!!!

     
  • At 4/5/07 6:05 PM , Anonymous Anonymous said...

    To:Kao,

    learning guitar..i can learn from outsider...

    for..overnight...keke...see to the situation la...

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home