k隆星@正常人恩恩

要是可愛 為何冇人愛我 夜夜獨自一個 祈求誰來家裏坐坐

Thursday, February 15, 2007

IMAGE

琴日就係一年一度既 valentine's day....朝早就返學....收左好多frds既chocolate...我諗食哂就一定肥死.....晏晝就又冇返library啦...好lazy...之後就冇野做..就係屋企「牛」...不過單身既情人節都冇咩話lonely既感覺.....

今日上堂好眼訓....同埋覺得自己表現好差...down中....以前都會覺得可能俾人一種都有小小說服力既feel 呀...但e+就係好似定格為funny feel....要努力改進下 sin....呵呵....

今日上甘多堂....d classroom好焗....上到好頭暈..好唔舒服....之後放學就去左財政局搞咩報稅...等左成一粒鐘先輪到我...想死.....之後超暈...超暈.....返屋企就大訓了....

個個new year都多數返大陸.....我諗甘多日我應該會係屋企閉關..狂訓覺...做一隻豬過豬年...hahah

仲有....really feel down this few days....想回到從前......

3 Comments:

  • At 15/2/07 12:15 PM , Anonymous Anonymous said...

    最多姐姐以後唔吊你lo...做咩甘down我唔覺既...唉..你同佢分左手但都係朋友...四川...令你傷心....

     
  • At 15/2/07 4:58 PM , Anonymous Anonymous said...

    what 's going on ..
    why make you down ar ..

    成日都係咁 ..
    你的喜怒哀樂真係幾難察覺
    都唔知係好事定好事 ..
    定係我唔夠了解你呢 ??

    有煩惱 ..
    try to express to us .
    識得講出來的人會有進步 ga!

     
  • At 18/2/07 10:57 PM , Anonymous Anonymous said...

    如果你個新年真係咁過的話
    就真係變豬la~~

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home