k隆星@正常人恩恩

要是可愛 為何冇人愛我 夜夜獨自一個 祈求誰來家裏坐坐

Friday, January 12, 2007

令人興奮的兩天..

剛剛從廣州返黎...好攰呀...

講返公司個annual party...都幾好玩...不過就得我同阿kao, joyce 係到癲...超high..好似失控啦...可以好近距離接觸soler....我同joyce仲上台獻花俾佢地.我送比julio...不過我想送比dino多d..好開心...仲可以係佢地singing songs時係後面跳下..最後..仲同哂佢地兩個握手tim...型..feel so good...係我第一次上台獻花咋....不過最衰係同唔到佢地影相.....(遺憾)

跟住..就同造愛上左廣州探佢姐姐....我地兩個超似d電波少女...人生路不熟...最後係搵唔到佢姐姐既鋪頭ge...唉...之後就去左狀元坊...trista講得岩...真係狀人坊....不過我地都唔係買左好多野咋...之後..我地狂食野...食到飽到想屙番出黎....仲有joan成日一邊行一邊話d屎好似要咇出黎...但佢好勁可以將d屎塞返入去....勁....

跟住見到joan姐姐同佢姐夫...好sweet呵....我都要戀愛呵.....>3<

6 Comments:

  • At 12/1/07 7:41 AM , Anonymous Anonymous said...

    吊你a,你唔係苛到m記超臭咩....hoho

     
  • At 12/1/07 4:38 PM , Anonymous Anonymous said...

    你們呢次的 trip 真係開心呀 ..

    但美中不足就係無我呢條靚人 .. 哈哈

    ankie ..

    戀愛呀 .. 你都係唔好把 hair 弄直了 ..

     
  • At 15/1/07 8:19 AM , Blogger k隆星 said...

    TO: JOAN
    個m記本身已經臭...不過再加埋我地幾篤屎..所以更臭姐....

    to: kao
    但我諗加埋你就是畫蛇添足囉...hoho...
    六月一定要together去旅行呵...

     
  • At 16/1/07 7:25 PM , Blogger kitty仔~~ said...

    屎屎屎...又係屎,你地ge人生仲有乜意義?

     
  • At 16/1/07 10:04 PM , Blogger k隆星 said...

    TO Kitty,
    係一個人既人生入面...係一定有屎既存在架...kitty媽媽..

     
  • At 16/1/07 10:59 PM , Anonymous Anonymous said...

    唉 .. 媽媽佢成日都柯唔出屎 .. 所以咪好 angry 我地 always 講屎 lor .. 呢個肥女人真係 ..

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home