k隆星@正常人恩恩

要是可愛 為何冇人愛我 夜夜獨自一個 祈求誰來家裏坐坐

Thursday, December 28, 2006

發奮向上

今日終於買左我覺得好靚既bvlgari耳環...好鐘意......
今日已經係12月28日...假期就黎放完.....就快exam....但係我日日都出街....

我要發奮向上....努力學習.....我唔要自己既life係甘百無聊賴.....

希望07年可以各方面都好好...努力學習之餘...亦都要全力搵錢....then都需要戀愛呵....hahha...>.<
最後...我要做model.....hahha.....

just do what you want and you like.....everyone stands by your side....

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home