k隆星@正常人恩恩

要是可愛 為何冇人愛我 夜夜獨自一個 祈求誰來家裏坐坐

Tuesday, November 28, 2006

籌款活動

超少可係返工都可以打到blog.....今日冇咩野做...似返以前返工既feel.....

琴日係澳大做regina功課....做完就由kitty車我返屋企啦...由於勁晏.....所以好凍.....係揸車上西灣橋之前,我同kitty係揸車時...係到講如果林美鳳係到...佢一定會問"如果我比5千蚊你,叫你著住件短袖...企係橋頂到一粒鐘...制唔制"..結果大家都制....

到左要上西灣橋個時.我忍唔住大嗌左5秒...到橋中央.....我隻腳凍到狂震..但我又要控制自己唔可以震得太勁...因為我驚震親kitty..影響佢揸車呀.....到行完條橋之後....我同kitty講...你覺唔覺我地e+好似歡樂滿東華甘....係甘凍既時候...飛車過橋.....完成後有總理捐款...(不過如果甘樣唔知可以籌到幾多錢呢?)..hahhahah..

之後今日返工...因為今日零舍著得行政...所以攪到狂比d sup笑...唔識講..feel embrassed...
....

4 Comments:

  • At 28/11/06 9:37 PM , Anonymous Anonymous said...

    it' s so funny !!!u and kitty are know of me so much!!HAHAHA

     
  • At 29/11/06 1:56 AM , Anonymous Anonymous said...

    那晚我自己返HOME都好凍..
    如果有戀人在的話 ..
    可能會WARM D .. >3<

     
  • At 30/11/06 9:54 AM , Blogger kitty仔~~ said...

    真係好搞笑,你又形容得幾神似下wo....戈晚我都好凍,好彩大家都冇凍親姐~~~

     
  • At 12/12/06 9:34 AM , Anonymous Anonymous said...


    好搞笑a.
    歡樂滿東華又真係好啱你做既
    by 大東

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home