k隆星@正常人恩恩

要是可愛 為何冇人愛我 夜夜獨自一個 祈求誰來家裏坐坐

Friday, November 10, 2006

死亡筆記...

琴日去睇死亡筆記....我未睇過第一集架...不過nana講反d比我聽...甘我就一路睇...不過睇完有好多都係 still getting confused.....不過夜神月好靚仔...不過佢由當初既好正義...變到最後既不擇手段...連自己daddy都殺就真係好衰...不過最後佢都得到報應.....而L就真係好聰明...我都幾鐘意佢...佢犧牲自己都要捉到kira....不過我覺得一般好睇la...可能我未睇過第一集啦....
去買ticket個時...原來永樂上左 "妄想"....超想睇呀....不過都唔知幾時先有時間睇.....d功課係多到好似做唔完甘ga.....好想死.....但我永遠都好似唔願做甘....
好眼訓...成日都好眼訓.....所以真係好難明...joan同阿kao兩個有時成日話訓唔著....how come.....?

4 Comments:

  • At 11/11/06 6:30 AM , Anonymous Anonymous said...

    let sister go to see movie with u la...i really want to see !!!i love u ankie ,u are my best pet

     
  • At 11/11/06 6:54 AM , Blogger k隆星 said...

    to joan:
    搵日先睇la..仲有....聲明...I'm not your pet ....

     
  • At 13/11/06 1:50 AM , Anonymous Anonymous said...

    我都唔想成日都瞓唔著..
    但真係過左廿一後就成日失眠..
    都唔知點解..

     
  • At 13/11/06 10:27 AM , Anonymous Anonymous said...

    我都想睇妄想
    因為睇過彭導同余文樂的介紹短片
    好似好好睇

    by 大東

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home