k隆星@正常人恩恩

要是可愛 為何冇人愛我 夜夜獨自一個 祈求誰來家裏坐坐

Thursday, November 09, 2006

無聊人的生活

今個月好慘...勁多野做....日日都唔夠訓.....不過算啦....都預左會甘辛苦......不過甘辛苦都唔見我瘦...反易仲肥tim...我已經冇食甘多野架la....不過好似人地水腫甘....好樣衰ar...點先可以減到肥呀....唔通真係餐餐要食菜......今個月最值得講既係11月8-9日既事呀......首先就係八佰伴vip day....都買左好多自己鐘意既野....then買完就去左阿球屋企打邊爐傾project...佢地講左一d令我傷心既事...令我激動落淚...then我就衝左入kao的room喊啦....e+諗返個情景...自己都覺得好好笑....其實都唔關佢地事...我個一刻唔知點解好想喊....可能壓力大...不過大都要喊出黎...唔通有病....11月9 日...我都係如想返學.....晏晝就又去抽keroro鎖匙扣...k隆家族成員5個入面....我已經有4個....唯獨欠了keroro...希望快d比我抽到你啦.....仲有,今日出街成日比野kick到...差d仆到在街上....joan話我唔通係亞也.....touchwood.....

7 Comments:

  • At 9/11/06 10:59 AM , Anonymous Anonymous said...

    哈.你買咁多野.
    果然有貨喎~
    姓"錢" 真係有錢d ar~~~~

    點解cry ar?
    難道想起他們迫你自己一個人
    離鄉(k隆星)別井
    所以唔開心?

    你唔使諗..冇得瘦架la你
    你一黎藍星就係咁食
    無法la. k隆星冇得食...

    ps. 你的第一個留言 為何是我?


    by大東

     
  • At 9/11/06 11:28 AM , Anonymous Anonymous said...

    係咪因為冬天ge 關係所以你身体要save 番d energy? hahaha

     
  • At 9/11/06 6:36 PM , Anonymous Anonymous said...

    妹妹,以後姐姐唔會搞喊你ga啦,但係你一日都未揾到老公...點算..不過你真係喊得好搞笑

     
  • At 9/11/06 6:37 PM , Anonymous Anonymous said...

    恩恩..我瞓在你哭泣過的bed..
    真係令我百感交集...

    >.< we are family
    and always together
    so i m happy that u show your real emotion in front of us.. that 9
    that's great and funny!!
    we will make u happytil u die..

    love you kao kao


    to jerry..
    ankie佢一年四季都要 save energy ga la.. 我好掛住你

     
  • At 9/11/06 9:29 PM , Blogger kitty仔~~ said...

    haha~真係好搞笑,好似d傻婆咁,好得意...可能黎自那個奇異的國家係怪d ge..唔緊要,mama鍚~~啜~

     
  • At 10/11/06 7:06 PM , Anonymous Anonymous said...

    你...已經係一隻keroro la~駛乜抽佢丫~~~

     
  • At 11/11/06 12:11 AM , Blogger k隆星 said...

    To小東: 梗係冇貨啦...靠小東你醒d貨黎啦....haha...

    to jerry:我係冬天出世...抵得下冷...唔駛用豬肉save energy wor.....hahhah

    to joan & kitty& kao:其實真係幾搞笑架...我都冇諗過會係阿球張床到cry...

    to阿文: 我都有諗過...唔通我真係keroro...

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home