k隆星@正常人恩恩

要是可愛 為何冇人愛我 夜夜獨自一個 祈求誰來家裏坐坐

Wednesday, November 15, 2006

生日快樂

e+係11月16日...甘就祝林美肥生日快樂啦.....
琴日夜晚就去左joan同阿cat的生日會....都好好玩...同以往一樣..都係玩d變態遊戲....不過始終最激烈都係搶人cap子和pat pat 相樸....而股王股后都順利誕生.....到了生日蛋糕時間,推出5個蛋糕..不過估唔到美肥竟然感動到喊呀...haha....不過個個cake真係好好味....>3< 之後,就亦都係到唱下rainie d歌....其實就係只有"左邊".....不過發生一d好搞笑既事...原來manuel係京劇既花旦呀....好surprised呀...甘又過左一night啦....大家呢排都甘忙.....甘又可以relax下癲番晚.....仲有...原來...manuel就黎去青州internship....有d唔捨得呢隻肥豬....希望佢去到個邊可以同d樹熊溝通到la....hoho...此外,阿球扮阿cat都係非常神似,令人拍案叫絕ar....hahah....之後...joan車我地返屋企...係車到..joan話下年要搵返個男朋友together過..then我話我想今年生日有wor...佢就話..好似難d wor....其實我又係到講緊冷笑話la...返到屋企...可能好眼訓..好似人地飲醉酒....暈暈地....之後就狂訓啦....
第2朝起身做左一陣功課就再訓...then再做.....好有以前中學個種考試feel....呵.....
寫到呢度....攰....

3 Comments:

  • At 16/11/06 5:32 PM , Anonymous Anonymous said...

    我愛你

     
  • At 18/11/06 1:40 AM , Anonymous Anonymous said...

    不停地講那隻肥豬...

    死妹丁 ..
    !!!

    w生原來同佢女友行得好定 ...

    ankie .. >.< 只好死心 ..

     
  • At 19/11/06 7:41 PM , Blogger k隆星 said...

    To:kao

    我不嬲都冇話咩w生..係你一廂情願...阿kao你知道左呢個答案係米好失望呢....少左一條k...
    ...d人又呷醋...下次加下你個名....hahaha.>.<

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home