k隆星@正常人恩恩

要是可愛 為何冇人愛我 夜夜獨自一個 祈求誰來家裏坐坐

Tuesday, November 21, 2006

想訓覺

呢排真係好攰,日日"撻"落床就即刻訓得著.....不過成日甘晏訓...又早起身....但係我又唔想走堂.....好矛盾....仲有呢家凍左好多呀....苦..
好開心....呢家就係返wynn份工.....澳博個份冇做lu....好多要求...又呢樣又個樣....辛苦就唔辛苦....不過係發覺呢份工係完全唔岩自己.....所以費時做la....now就希望christmas個$2000請我啦.....我都係鐘意做d短期工多d.....
好開心....bonnie返左黎已經好耐la....但係我好多野做....都唔得閒搵佢.....不過聽日就同佢..同兩個frd一齊食dinner.....唔知佢地變成點呢...?期待...佢地又就畢業....但我自己都唔知自己係到做緊咩.....where is my goal and what is my goal...?>.仲有好想去美食節....hope係佢完之前去到la....仲要去鬼屋探扮鬼既trista...唔知會唔會俾trista嚇親呢..?hoho....食到呢度又返工lu....

1 Comments:

  • At 21/11/06 8:35 PM , Blogger kitty仔~~ said...

    下..乜trista係鬼屋扮鬼咩...咁搞笑..我都好想去睇下佢點扮鬼法wo...一定好好笑!!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home