k隆星@正常人恩恩

要是可愛 為何冇人愛我 夜夜獨自一個 祈求誰來家裏坐坐

Wednesday, November 22, 2006

美食節

一年一度既美食節又黎啦...真係百感交集呀....今年係同joan去既...食左好多野....不過最好味係舊芝士餅同埋一樣叫芝士墨魚丸既野....其他就一般啦....點解百感交集呢?因為好記得舊年去美食節既情景....首先,阿kao同joan就係我公司樓下等我收工...then呃我話markie有事....then不停叫我打同send野比markie....(markie冇聽電話,實際上其實係佢上緊堂,聽唔到電話,所以就變得好真實啦)....加上個時我覺得阿kao都扮得幾真下....跟住就出現左好多人...計有freddy...manuel....manuel出現後...就車我地去左演藝....then mira同 "markie"出現了....then 我呆了....跟住我地好開心甘去左"美食節"...我都係呆左...心諗你地點解仲有心情去既.....跟住到左第2日,先發覺原來係你地呃我...我好蠢呀...成日被人呃......不過有時諗返起...都仲係覺得好好笑.....(完)
中場休息時,,就去左搵trista啦....走左入鬼屋玩....trista跟埋我地入去...其實唔係好恐怖...joan一d都唔驚....而trista同joan就話我不停係到嗌...其實我係係到不停喪笑咋....之後...臨走時被trista 非禮我呀.....haha...>.<"....(開心的一天,係忙碌的日子裡得到調劑).....

2 Comments:

  • At 22/11/06 8:59 PM , Anonymous Anonymous said...

    但美中不足就係今年無我去 ... 啊

     
  • At 23/11/06 4:05 AM , Anonymous Anonymous said...

    我都仲未去呢...
    你知唔知今年美食節幾時close?11月尾?

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home