k隆星@正常人恩恩

要是可愛 為何冇人愛我 夜夜獨自一個 祈求誰來家裏坐坐

Tuesday, December 26, 2006

BoXinG DAy...

今個平安夜同聖誕節都冇咩特別活動....因為d活動平時都會做.....so nth special....不過就唔知點解會日日都無無聊聊甘走左出去行街....但又睇唔中野wor....唔...聖誕節個日同阿kao同造愛出去after tea...(高貴d叫after tea...唔叫high tea)...我叫左一杯chocolate coffee...送到埋黎....個隻杯細到好似人地驗尿個隻杯甘....心諗好似去左小人國甘....唔通我係屬於個度....
好悶既一個christmas...coz係澳門真係冇咩氣氛....
唔...但其實我又好多野想做....想打邊爐.....想唱k....想去旅行...想買boots....想發姣...想.....(help)..=.=*...太多的想了..
阿kao....幾時得閒去配con呀...?

1 Comments:

  • At 26/12/06 11:20 AM , Anonymous Anonymous said...

    哈..想打邊爐(我都想ar....不過有傷口).....想唱k(好ar..不過冇房)....想去旅行( 正ar..不過冇錢)...想買boots(買左la.你就麻煩d)....想發姣(求下你不要..講笑je)

    聖誕快樂..雖然遲來的

    by大東

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home