k隆星@正常人恩恩

要是可愛 為何冇人愛我 夜夜獨自一個 祈求誰來家裏坐坐

Wednesday, December 06, 2006

1205之難忘生日會

今年既生日過得特別難忘.....不過踏入21歲的我覺得自己已經好老了...嗚嗚...不過我會依然可愛呵.....
係12月4 日...晚上11點幾收到joan既祝福來電.....到左踏入12月5 日分收到大家既msgs...係12:05收到你地既電話....你地係澳大做緊功課..但係電話到唱生日歌俾我....我個刻真係好感動....差d感動到喊...但因為屋企好多人係到.....所以我唔可以.....好多謝你地.....kao, mira, cat,nana,大東,阿文,小美,nice, van,神奇......之後就係生日party, 好多謝大家抽時間黎呀...因為我知大家都係超級忙...前一晚仲通頂...又或者幾日加埋都唔知訓左幾多個鐘....所以真係好多謝各位....
好開心收到keroro公仔...因為好好攬...不過我驚有朝一日自己會變成keroro...唔想呀.....仲有條黑瑪瑙頸錬..好靚....不過我成日沖涼個時都唔記得剝低呀....之後就收到好靚既銀包同電話繩...好鐘意好實用.....i like them all.....仲有個蛋糕好搞笑係keroro..仲有叫我快高長大...放心啦...遲d我會有153 ga la....
跟住我坐係肥豬manuel架車個司機位扮揸車....不過我發覺司機位都幾迫...隻腳都掂到個brake啦...所以149都係可以揸車架.....跟住之後玩遊戲..我輸左幾鋪...幾杯芝華士落肚後...我覺得自己好似飲醉酒甘...頭暈暈...仲要係腳浮浮...第一次感受到醉酒既滋味呀.....之後就走左出去坐...好冇用呀...

(踏入15歲既我..會繼續得意可愛....好開心有甘多人陪我踏入15)大家都要繼續可愛....
多謝所有親愛既好朋友們...i love you all.....>3<

3 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home