k隆星@正常人恩恩

要是可愛 為何冇人愛我 夜夜獨自一個 祈求誰來家裏坐坐

Saturday, December 23, 2006

紀念日

今日好早就返工,不過冇咩野做..."hair"下又一day....喪笑又一day...之後就去左做facial啦....吉d黑頭呀...好痛呀....不過為左靚就死忍啦.......不過勢估唔到平時有"火龍果"之稱既阿kao...係我同nana之間最clean架...不過佢d黑頭係一堆堆架....hoho....緊住唔知點解...釘完earhole之後,今日隻右耳勁痛呀....
之後就同左我australia返黎既bonnie出去行街....講就係行街...實際其實係冇睇過野....只係不停講同隻腳不停行....佢講左好多朋友間既野我聽,因為好多都係mutual frds既事...所以勁爆笑....同埋佢講左一個人版出黎..令我覺得frd有時真係要搵下....因為當你唔聯絡既話...關係真係會疏離....講完佢d友情...當然少不免一d感情事啦....當中有好多諗法大家都好相同....呢到就唔多講la....(你好好對你個奸人啦)...而我就會繼續努力架...希望下年唔駛lonely christmas啦....=.="

祝各位平安夜快樂啦......

3 Comments:

  • At 24/12/06 10:58 AM , Anonymous Anonymous said...

    唔...平安夜最緊要平安ar....ha~聖誕快樂.....講d野你知...我俾某雜誌影左我...仲稱我為校草ar....hahaha~

     
  • At 24/12/06 10:02 PM , Blogger k隆星 said...

    阿文,
    唔係ga...
    遲d做左明星...唔好唔記得我keroro...
    介紹我去做童裝model....呵呵...=.="(嘔)

     
  • At 26/12/06 11:22 AM , Anonymous Anonymous said...

    唱eason 既lonely christmas la!!!
    咁會好d ma??
    哈....

    by 大東

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home