k隆星@正常人恩恩

要是可愛 為何冇人愛我 夜夜獨自一個 祈求誰來家裏坐坐

Sunday, December 17, 2006

我都好驚呀...

琴日去完hk返黎啦....好攰好多人呀....搞到好似邊行邊覺得好暈...d野都好平..好多地方都on sale....joan話要幫我升級...所以買左好多野....
不過最驚嚇是joan行行下唔見左個銀包....好彩唔係被人偷左....係佢將個銀包放返入袋時throw唔中....so跌左....唔係我都唔知點樣帶佢返澳門...我另外一驚..就係joan d眼淚湧出黎....我都唔知點comfort her...好驚.....呆掉了....不過好彩有人汁到....仲要一個仙都冇唔見....頓時間覺得hk人真係好好心....攞返銀包之後...我地好似虛脫...因為之前狂跑狂衝.....之後買多少少野就搭船返澳門....
之後係船上好嬲呀.....好嬲呀.....(好少甘嬲,我拍抬)hoho...>.<

1 Comments:

  • At 18/12/06 2:35 AM , Blogger kitty仔~~ said...

    坃野咩..你地兩個個blog寫d野一鬼樣ge??
    咁下次睇一個得啦
    好彩我平時莊香有保佑埋你地炸
    唔係邊得咁好彩....
    唔使嬲喇
    佢地都決定左去啦
    我地今晚一齊狂泡仔

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home