k隆星@正常人恩恩

要是可愛 為何冇人愛我 夜夜獨自一個 祈求誰來家裏坐坐

Sunday, December 31, 2006

2007

甘快就2007lu...琴日晏晝就走左出去行左一陣街...之後就去左shcc gathering....期待下一次既gathering...之後就諗住食完返屋企...但係最後就同造愛去打食打邊爐任食....食到我地想嘔...食完之後諗住去水塘做下運動..點知好多人...而且我想將d食物排放返出黎...所以就返左屋企lu...
同joan食食下,joan話甘快又豬年...再過多幾年...我地就24,36,48歲...聽完唔知點解覺得好好笑...諗起自己24,36歲個樣..就好搞笑....

07年既展望就係要有目標...返工返學都要努力d...
恋愛方面都要努力d...恋愛呵...
此外,07年我唔要變肥妹...我要廋、廋、廋...

希望大家新一年都開心d..唔好有甘多煩惱...仲有大家都要keep住甘靚呵...
07新年快樂..

3 Comments:

  • At 1/1/07 12:24 AM , Anonymous Anonymous said...

    新年快樂呀 恩恩 ..

    一定要比之前的廿一年人生幸福啊 ..

    joan: 戀愛啊 ~~

    ankie: 戀愛啊 ~~

    kao: 戀愛啊 ~~

    我地三個要一直甘 keep 住發姣呀 ..

     
  • At 1/1/07 4:18 AM , Anonymous Anonymous said...

          .★ * ★..
    .*★ *. *..*     ★ 
    ★ 祝您:         *
    ★  2007 年 天 天  ★’
    ‘*.    都 快 樂 *
      ‘★     ★ 
        ‘*..★ '* - VaN's 祝福

     
  • At 7/1/07 10:50 PM , Blogger kitty仔~~ said...

    等我過d戀愛運比你地三條人啦.....戀愛!!!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home