k隆星@正常人恩恩

要是可愛 為何冇人愛我 夜夜獨自一個 祈求誰來家裏坐坐

Friday, January 05, 2007

還有一課考試..

好快就考哂自己d compulsory 既科....不過就覺得考得唔係幾好...不過算啦...係因為自己都冇咩d努力過去溫....唔...考埋下個monday個科就真係真真正正解脫...完全咩都唔駛諗....可以狂玩...狂訓同狂返工...
我真係要努力d返工搵$$...成個12月...我就不停駛錢...係一蚊都冇save過....真係洗腳唔抺腳呀....不過真係有好多野係一定要買ga ma..唉...要努力呀...錢恩恩...唔可以再甘懶la...

好啦..考完試...大家快d諗d活動搞下啦....

2 Comments:

  • At 10/1/07 12:12 AM , Anonymous Anonymous said...

    開 party ..

    狂食野 !!!!

    仲要狂反工呀 ..

    我要 earn more $$$$$

    to fulfil my dreamS......

     
  • At 12/1/07 3:10 AM , Blogger k隆星 said...

    阿kao, 係呀..
    一定要狂反工呀...好窮呀我...
    去廣州我同joan成日都想您你ga..
    我們愛你呵...
    戀愛呵...春天呵...芥菜呵...

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home