k隆星@正常人恩恩

要是可愛 為何冇人愛我 夜夜獨自一個 祈求誰來家裏坐坐

Friday, January 19, 2007

好悶呀....

好耐都冇寫blog lu....呢排都幾悶下...除左返工同訓之外都冇做過其他野lu...好悶呀...
不過有日去physical..做蒸氣sauna...做完都幾comfortable ga....
今日又會再去ge....
之後...過多幾日又要睇dentist...又要破財lu...跟住原來我已經生左智慧齒ga...不過個dentist話我生得好入..同埋已經爛哂...so scared....>.<
此外,返工暫時冇咩野做...就上網睇花樣少男少女....好好睇...吳尊好靚仔呀...hoho...
跟住e+就晚晚都有追突圍行動la....
好悶呵...戀愛呵....
唔打la...繼續睇花樣少男少女....bye...

6 Comments:

  • At 20/1/07 6:29 AM , Anonymous Anonymous said...

    戀愛...無論我地講幾多都唔會有...希望你係25歲前未失戀先失身啦...haha

     
  • At 20/1/07 9:09 PM , Anonymous Anonymous said...

    失身 .. easy la ..

    ankie 你要走粒同 mix ge 男生 ..

    我們附近都有一個啦 !

     
  • At 21/1/07 12:46 AM , Blogger k隆星 said...

    TO:側田球,

    你點知架...
    我係要有走粒...但冇話過要mix既...我要既係老外呵...哈哈...

     
  • At 21/1/07 8:11 PM , Blogger kitty仔~~ said...

    原來你有睇戈出戲嫁..好in啊.我都好想睇..其待中...

     
  • At 23/1/07 8:17 AM , Blogger k隆星 said...

    TO:kitty,

    個套劇上youtube就睇到la...

    to: joan, kao
    我係要有走粒既張智霖呵....唔需要係mix架....

     
  • At 24/1/07 12:43 AM , Anonymous Anonymous said...

    原著漫畫仲好看

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home