k隆星@正常人恩恩

要是可愛 為何冇人愛我 夜夜獨自一個 祈求誰來家裏坐坐

Monday, April 09, 2007

中藥谷

星期六同星期日同kao,nana,joan去左中藥谷...其實我地一直唔知去個度為左咩架....因為個度離拱北大概10分鐘車程...但我地都會係個度過一晚夜....
個度其實好似浸熱水...得幾個比較熱d,....但環境唔錯..幾正.....有d似日本........
今次except浸溫泉之外...仲去左做中醫massage.....都幾好...揼到我條腰好酸....不過可惜係男醫師.......>.<
返黎澳門之後個人好攰.....成日都好想訓.....

今日終於去整返直個頭...本身拉返直個時d hair好長...但個髮型師剪左好多...好心痛....
同埋個頭e+直到有d怪.....自己都睇唔慣....好strange.....

2 Comments:

  • At 10/4/07 8:52 AM , Anonymous Anonymous said...

    恩恩
    那次活動真的好搞笑!!
    但也幾開心
    遲些我帶你去真日本啦 好唔好

     
  • At 16/4/07 9:27 AM , Anonymous Anonymous said...

    我都想去日本~阿球你俾埋錢我去la~~~

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home