k隆星@正常人恩恩

要是可愛 為何冇人愛我 夜夜獨自一個 祈求誰來家裏坐坐

Sunday, February 25, 2007

今年新年回顧

好耐冇打blog啦...因為我新年無聊到暈.....食飽就訓...訓飽就食.....又冇出去拜年.....(但都有red packets收)...達成了豬年的願望...變成一頭豬....加上又唔駛返工....真係好想死.....

但都有去參觀左grand lisboa...都幾靚啦......之後第二晚...同屋企人食完飯之後...就同佢地去左利澳發新年財..俾我 win了 $ 50...我會keep 住這lucky 的 五十元正!!!

之後就有一日同manuel farewell...去食素菜....好好味....希望你好好intern啦...不過最搞笑是joan跟kao的對話...真是太嘔心呵.....不過吃完就慘....唔知點解大傷風...sore throat....流鼻水...少少fever...headache..咩都齊..好慘.....所以一定其中一位係帶菌者......

manuel 走左之後,又俾我突然先知bonnie又要返melbourne....所以好早都同你去食過breakfast先.....不過你今年畢業....而澳洲既來回機票是$6000-7000.....我會save $$黎melbourne.....不過你唔好甘快返黎macau住.....要等下我...hhahahaha......
好多地方都想去...好想去美國既new york...好想環遊世界.....(發夢中......)
要好努力save $$$$$......

食完早餐...就去買左本yes...因為係飛輪海做cover...超love them......跟住就返工....今日返工返10個鐘....真係好舒服..好他條...但最衰自己病病地甘....

2 Comments:

  • At 26/2/07 11:01 PM , Anonymous Anonymous said...

    原來唔打blog的理由係無聊!!其實係lazy..

    那天反工真的無閒啊..

    i like .. 咁就有250 $ ..正

    哇口合哈

    今年係豬年 但都唔可以做隻豬呀 !!! ankie

     
  • At 1/3/07 4:53 AM , Anonymous Anonymous said...

    to: kao

    甘真係冇咩特別野想寫....
    今年係豬年...我afraid忙到冇得做豬..咋

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home