k隆星@正常人恩恩

要是可愛 為何冇人愛我 夜夜獨自一個 祈求誰來家裏坐坐

Friday, March 30, 2007

病了...

呢排有好多人都病左...最嚴重應該係joan...但不幸地..自己亦被病魔choose中...前兩日還是好地地...到晨早都只係咳下...到晏晝就已經發燒....跟住去鏡湖睇醫生,足足等左成個幾鐘...超低能,勁搞笑..睇醫生都甘多人...估唔到岩岩有糧出, 就有一部分奉獻左比鏡湖....唉....第二日...就返學校開會,點知坐坐下,又發高燒...不過見唔係好辛苦..就同joan 同cat食埋酸辣粉先...因為好耐都冇食過.....
不過發燒我就係只會諗兩個問題: 我會唔會再高d呢?同埋我會唔會燒壞左個腦變白癡ga....?後者會比較驚d....(我都唔知自己講緊咩)

最後,大家真係要小心身體呵...因為病既時候真係冇人幫到你....只有你自己感受到個種痛苦....>,<

3 Comments:

  • At 1/4/07 7:56 PM , Anonymous Anonymous said...

    保重身體LA~我都就黎冇命~~

     
  • At 2/4/07 6:28 AM , Anonymous Anonymous said...

    超低能,勁搞笑...Remember to take gd care of urself ar!!

     
  • At 3/4/07 7:42 PM , Anonymous Anonymous said...

    係呀,我都好驚你會變成一個白痴..不過你e+同白痴都無乜分別 !!!! 保重呀肥淇

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home