k隆星@正常人恩恩

要是可愛 為何冇人愛我 夜夜獨自一個 祈求誰來家裏坐坐

Sunday, March 04, 2007

突如其來的演唱會

琴日返返下工....阿球問我睇唔睇張敬軒concert...我心諗冇野做..張敬軒唱歌又好聽....就同joan去睇la....我覺得自己今年同last year都好似成日有機會去睇concert...好似soler同hins...不過多謝kao俾tickets我地...

去到..我地坐係較高既位..但都睇得好清楚...之後我呆坐既時候...竟然比我好眼利...見到爸爸mira坐係對面...跟住就同joan做左d識別動作..好funny....then, 第一個同第二個出場表演既嘉賓...睇到我同joan 「o」哂嘴....之後見下面冇咩人座...就搬左竇...坐在係d近住4面台....甘就可以好近距離叫到佢2個...兩個都好靚....好襯....張敬軒唱歌好聽...好lum....今次concert本來抱唔大期望..但都有令我嘩一聲的feeling....many songs都好正.....好開心呀......>w<

愛上了張敬軒的歌..但仍最愛吳尊....

3 Comments:

  • At 4/3/07 7:05 AM , Blogger kitty仔~~ said...

    你就好啦..可以同joan倆個睇演唱會,乜你好中2睇演唱會咩..咁下次有機會就比你睇我ge演唱會啦..

     
  • At 4/3/07 7:41 AM , Anonymous Anonymous said...

    媽媽 .. 我想嘔 ..

    d tickets 係 eleanor ga ..

    thanks her la

     
  • At 10/3/07 3:33 AM , Anonymous Anonymous said...

    KITTY:
    如果late d 古巨基同飛輪海搞concert..我地去睇啦...你既concert..睇東張西望...有得睇....teresa....

    kao:
    我會thx you 她...

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home