k隆星@正常人恩恩

要是可愛 為何冇人愛我 夜夜獨自一個 祈求誰來家裏坐坐

Saturday, March 10, 2007

腳板底起pop

呢兩日好早要起身返工...又凍...好辛苦呀.....跟住琴日諗住返工著得斯文d....就著左對新買既吋半高既high heels shoes...出左門口行左一陣..就feel到隻左腳腳板底好痛...返到公司見到原來起左個pop...跟住即刻貼塊膠布頂住先....晏晝做做下野..d sup叫我幫手影相...影得唔錯...我又影埋一份...從前..ar kao既手機影埋好多我既核突photos...估唔到d sup 又影埋我呢d ugly photos...冇得delete..真係唔駛見人....唉...甘就算relax relax 又過一day....夜晚就同joan出左去....唔係買左好多野....
今日返工幾充實...唔錯...like this....
不過唔知大多野撈埋together食...搞到有d肚痛.....pity...

2 Comments:

  • At 15/3/07 7:18 PM , Anonymous Anonymous said...

    你昨日上 miss lam class 講得好好呀!!! 給你10個叻 加油呀腳板底起pop ankie ..

     
  • At 17/3/07 8:09 AM , Anonymous Anonymous said...

    to: kao, 腳板底個pop冇左啦..
    個日係都唔知自己想講咩....hhoho...kitty媽媽講得真係好好...

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home