k隆星@正常人恩恩

要是可愛 為何冇人愛我 夜夜獨自一個 祈求誰來家裏坐坐

Tuesday, April 17, 2007

>.<"""

e+返緊工..有d無聊...所以就只好打下blog....本來這正好比d時間我做下功課..但係email blocked左...同埋工作環境太狹窄啦....搞到我完全冇mood做野.....
呢排都好似冇咩大事發生...依然都係笑下..喊下....但係成日覺得好挫敗....冇哂人生目標...情緒好似跌左去谷底....人生的低潮呵...

我要發奮呀....要全力以赴.....(希望做得到啦)

2 Comments:

  • At 17/4/07 2:39 AM , Anonymous Anonymous said...

    to my dearest ankie:
    有jeffrey同你一齊應該唔會點悶啦~~
    我都覺得好挫敗呀
    但我相信下次我地一定會有個great improve ka!! 比心機呀瀨尿

     
  • At 22/4/07 10:09 PM , Blogger kitty仔~~ said...

    ankie~~想死呀.有時間都唔做下功課,你係咪想好似d人咁被杯葛ar!!!!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home