k隆星@正常人恩恩

要是可愛 為何冇人愛我 夜夜獨自一個 祈求誰來家裏坐坐

Saturday, May 26, 2007

溏心風暴~~~

呢排係屋企最like就係追溏心風暴啦...真係好好睇...爭家產個條線已經去到白熱化既stage啦....超exciting....不過我覺得大鮑真係好好戲...勁...

不過追呢套劇第二個reason係想睇常在心同alfred既感情發展...講下自己既comment先,
我覺得佢地兩個係perfect match...下星期一個集講到alfred會因為traffic accident死...好唔想佢死...好想佢同常在心有一個完美既結局呀...其實alfred之前係做錯左...但佢都已經改過啦...而且常在心都原諒左佢...so 好想佢兩個together返...而且套戲..alfred係散左之後對常在心做既野..如果我係常在心..我一定原諒佢同埋覺得好touch..好似係new york開緊會...專登返黎幫你諗橋..為左你第一場既官事...同埋打左幾年既日記<<沒有常在心的日子>>...
所以唔想見到ending係甘.....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home