k隆星@正常人恩恩

要是可愛 為何冇人愛我 夜夜獨自一個 祈求誰來家裏坐坐

Saturday, May 19, 2007

傳播週終於結束...



我是飛輪海的 吳尊

傳播週終於完左啦..今次做閉幕禮司儀冇上次甘好...不過已經唔緊要...今次既communication week 對於我黎講係好成功....不過完全冇諗過會喊...因為以為係好似開party甘...但估唔到電視組會拍呢d工作片段..再加埋d甘既音樂..真係好感動...見到大家甘努力去為左做一件事而辛苦左3個月..真係唔識講....
不過好搞笑...個刻我已經好想喊...最搞笑係mira企係隔離咩事都冇...女仔真係感性d既...跟住我繼續望....見到kitty成塊面紅到好似關公甘...跟住凱倫又拭緊淚...joan同samantha又眼濕濕....身為司儀...我又唔可以喊...但隻眼已經紅哂...所以只好死忍住...忍得勁辛苦...,到最後閉幕禮既英文係嗌出來....因為我d鼻涕已準備嘖出來....到完場...我d眼淚即刻係甘流.....好樣衰呀...!!!不個我地好快就收拾返心情繼續狂影相.....大家記住要俾返d相大家呀...!!!>.<"

4 Comments:

  • At 23/5/07 2:19 AM , Anonymous Anonymous said...

    yeh~~~ 完左了~~
    心中覺得很充實!!
    開心的 com week07

     
  • At 23/5/07 10:01 AM , Blogger Unknown said...

    超可愛的Ankie...係miss lam搞到我哭..我本來超有心理準備唔會哭...因爲前一天晚上我係studio看過Kelvin和銘剪片的内容la...而且係我面前發表感言的Tracy沒哭...真係人算不如天算!!...
    總之大家都好開心!!真的要好好記住屬於我們每個人的回憶!!

     
  • At 25/5/07 8:44 AM , Blogger kitty仔~~ said...

    咩ar~~做咩話我似關公ar..作死你ar

     
  • At 25/5/07 8:47 PM , Anonymous Anonymous said...

    球同karen...真是一個很好的回憶...我都冇諗過會cry...hhohoh...

    kitty: 你個時個樣真係好紅...紅得好勁..好似紅綠燈個紅燈甘紅!!!>.<" (這是一個冷笑話)....

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home