k隆星@正常人恩恩

要是可愛 為何冇人愛我 夜夜獨自一個 祈求誰來家裏坐坐

Friday, August 17, 2007

東亞新星招待會..


JANICE IS VERY CUTE!!

HOCC IS SO COOL!! BUT I LIKE HER >.<


琴日係東亞招待會...我好幸運可以去...不過其實我好驚....首先就走左去碼頭接d唱片公司高層...到左tower就落車...bring佢地去搭lift...一行六人走哂入lift後...冇端端有2個想去睇戲ge路人唔知又走埋入lift...搞到我都唔知點好....終於bring佢地去到目的地...鬆一口氣....之後就係到執頭執尾....then見到tracy同didi來採訪...好搞笑.....之後差唔多3:00pm...大老細就叫左我地去hold住部 lift
...當我hold住既時候....hocc一個箭步衝左入lift..好surprised...佢都幾瘦幾靚....好近距離甘望住佢....之後就係記招...充分感受到記招的威力...係camera閃過不停.....跟住見到d記者不停係到做訪問...睇到好多野既關係....pr同media....之後..就冒住可能被老細炳..而影左上面個兩張相....!!!
in conclusion....this is an extremely good experience....!!!

4 Comments:

  • At 18/8/07 9:39 AM , Blogger 孑孓 said...

    This is an extremely good experience to me too.
    見到d香港傳媒,湧上去拍照,我心想,我一定唔夠他們搶,好在,我公司叫了個攝影十分強的記者一起去探訪,我才可以安然地看著別人在迫ja~

     
  • At 22/8/07 1:11 AM , Anonymous Anonymous said...

    我家姐話你接待得佢地好好
    所以佢都好樂意同你影相
    佢話你好矮wo ..
    同埋我姐姐唔係一支箭走入lift
    佢不嬲都行得咁快ka!

     
  • At 28/8/07 3:10 AM , Blogger kitty仔~~ said...

    what is a 唔知醜的男孩...何x球

     
  • At 29/8/07 7:42 AM , Blogger k隆星 said...

    to tracy...
    不過你甘快就走左既?

    to 何冠x
    幾千滴汗係甘流...e+ 屋企水浸呀...

    to kitty:
    呢個仔真係好唔知醜....

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home