k隆星@正常人恩恩

要是可愛 為何冇人愛我 夜夜獨自一個 祈求誰來家裏坐坐

Thursday, July 12, 2007

實習第11日

好快就intern左11日啦...不過今個week d 時間易過d....不過工作依然係一個接一個.....不停要我地諗idea....research....做proposal....有時搞到都唔知做邊樣先好....樣樣都好似好urgent甘...唉!!!..前幾日, 同小白跟一名女子去左一個記招....好悶...狂企....不過見到阿ling採訪...好得意種感覺....之後,今日去綜藝館個場都做下rehearsal.....勁有傳播週feel...仲有我地見到heidi黎做野tim....好搞笑...成日都會見到d同學做intern...有時d活動有請media...我成日諗 tracy同阿文佢地會唔會黎呢....?hoho...仲有...我地今個week有跟大老細開會....不過老細都幾nice....不過點都有d壓力......
呢個活動本來係一個week...但我同鍾樹邦just 係 fri, sat同sun 要出去幫手...其餘時間要留係office做proposal...好想出去做野...唔想留係office呀...好辛苦呀...日日對住部computer....
仲有公司有一個女人.joan佢地話that女人係我阿媽....這個阿媽好煩...狂俾野我做...就黎做到我發癲....所以我now成日逃避佢....我e+ just聽到佢把聲已經覺得好煩、煩、煩.....!!!!我越來越似人馬座...極級酷愛自由...不願受拘束....hope我阿媽唔好再煩我啦.....!!!!

Labels:

3 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home