k隆星@正常人恩恩

要是可愛 為何冇人愛我 夜夜獨自一個 祈求誰來家裏坐坐

Monday, July 02, 2007

實習第一擊

終於quit左wynn啦....而今日亦展開左我既intern lu....
朝早好同就同joan返到prime...因為afraid late...但9:00鐘都未有人返工...甘我地就等左3個字到啦..就有人返黎開門lu...
入到佢....就問我地駛唔駛嗌外賣早餐..仲俾埋menu我地...好似幾好甘..
不過佢地返工比較casual...著slippers....feel good..!!!
之後就了解下佢公司background...再吹左一陣水就放食飯啦.....
返黎之後都未有野做...吽左一陣....
之後就分配左我地做一d野....
我就學報價...都幾麻煩...
佢話聽日仲教d新野....唉....
返完今日...雖然唔係有好多野做....但放工個人好tired同呆滯....
....聽日要繼續努力ar...>.<

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home