k隆星@正常人恩恩

要是可愛 為何冇人愛我 夜夜獨自一個 祈求誰來家裏坐坐

Thursday, July 05, 2007

實習第4日

實習左4 日..但係就好似intern左好耐甘....
不過返工都有點唔知點甘...不過都慢慢開始習慣lor....
返工兩日...我就已經幾多野做下....首先要fax, 報價...follow up d 報價.....但係往往一樣野未做完就比另外一樣野我做...就係唔知要編咩schedule...正因為我根本做唔切...所以我全部stop落黎...佢叫我俾咩佢...我就做咩比佢啦...!!!!唉....跟住...我地7個人又要think下一d 攤位game, 仲有要我地交proposal....要英文寫...好有做project feel 呀...!!!
不過其實個company做既野真係係好實在既pr工作....好真實...感受到pr係做咩...真係一d好details既野都要跟lor原來....應該會學到野既....
then 11號...我地要去一個dinner到幫手...要著pr制服...但我個套uniform唔岩身...好有細路扮大人feel...諗起著住佢都想笑...唉...
到下個week..就要幫手it week....都好....唔駛成日屈係office...好死板呀...所以下個week就會成日係出面lu...唔知自己做咩position呢?下回分解.....hhohoh....訓lu....
仲有返左4日咋...我個樣已經好殘lu...好唔慣...所以放工就即買d野去save返d skin...仲有今日有good news, 就係我地既salary都幾可觀....>,< hehhe

3 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home