k隆星@正常人恩恩

要是可愛 為何冇人愛我 夜夜獨自一個 祈求誰來家裏坐坐

Friday, July 27, 2007

Surprised....

呢幾日冇端端又唔舒服...少少發燒...又狂流鼻水...搞到個nose甩哂skin...勁樣衰...唉..今年真係多病痛....不過好彩係呢個痛苦既時候..有一樣野comfort下我...
話說之前..我地已經出左$3600元...但有一日...會計阿姐又俾多$300我地...佢話係之前我地出去做function既津貼....即係今個月有成$3900呀...好surprised...不過下個月應該冇甘多...

跟住今日同kitty 跟左大老細出去開會...感覺好搞笑...我覺得大老細係一個好勁既女人...佢收到份powerpoint...望一望就即刻可以同個客present...好勁...佢傾完呢個project....佢會係架車到交帶你要follow返d咩...之後就自己搭船過hk傾下一個project...好powerful呀....呢一刻覺得..佢可以自己去run好一間公司..真係唔簡單呀...!!!車完大老細去碼頭...公司車就車返我地返公司...架車好舒服....令人好想訓覺.....不過呢間公司既project都好多...一個接一個...全部需要同時進行...真係做得一個又兼顧唔到另一個.....唉..唔知點甘...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home