k隆星@正常人恩恩

要是可愛 為何冇人愛我 夜夜獨自一個 祈求誰來家裏坐坐

Sunday, August 05, 2007

嬲到喊...

今日sunday..難得唔洗返工..就係屋企hea...甘afternoon就係pc睇碟啦...睇完就諗住上網lor wor...但我細佬就將個password delete左同改左la wor...甘我問佢lor....佢死都唔俾..超賤格...甘我就ma 叉佢la...激到我癲....恃住自己全屋最細...好巴閉咩...我阿媽又縱佢...搞到佢甘...真係激到我又嬲到我係到喊....真係好樣衰呀....不過佢實在太衰...我唔會俾好日子佢過ga....

5 Comments:

  • At 6/8/07 8:31 PM , Anonymous Anonymous said...

    如果我係你~~我會攞走個modem
    睇佢點上!!因為我曾經試過咁樣~~~
    佢咁衰,,,攞走modem算係便宜左佢!!

     
  • At 7/8/07 2:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    咁嚴重 .. 好可惡!
    但我同我細佬細個的時候成日都係咁
    油花對方的玩具 .. etc .. 想起都開心 ..

     
  • At 12/8/07 2:40 AM , Anonymous Anonymous said...

    TO: KAO & Van

    e+我都冇show 過我brother...佢真係好衰呀...!!

     
  • At 13/8/07 12:17 AM , Blogger 孑孓 said...

    果然,家家d細老都是咁,

    我舊時試過同我細老爭電腦而打架(是上年的事je),佢自己霸住晒部老,只是打機同online。人家有d重要嘢sd,佢都唔會讓人。

    仲有,以前,我set在wireless的lan在佢電腦中,咁我房都可以online,個死人頭攞走咗,真是衰到無人有

     
  • At 17/8/07 7:17 AM , Anonymous Anonymous said...

    To: TRACy
    真係估唔到, tracy都有呢d經歷..佢真係好衰...不過我細路呢排都對我冇咩野...有d improvement...

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home